OPPDATERT: Trening 7 og 8 mars og årsmøte med mer

med Ingen kommentarer

De som har anledning, SG-ski ved gondolen kl. 0930. Vi har trase i Fam kl. 1230-1400. Foreslår SSL lørdag og SL søndag.

Det er worldcup i Kvitfjell denne helgen og usikkert om vi får trase. Dette vil eventuelt bli klart nærmere helgen og oppdatert på denne siden. Lørdag morgen foreslår vi å møtes med SG-ski (de lange) nede på vest-siden kl. 0930 og benytte muligheten i Varden eller på vest-siden avhengig av trafikken forøvrig. Hafjell veteran ønsker evt gjester velkommen lørdag kl. 0900 for SSL i Kjusbakken for renntrening.. Annen info:

Årsmøtet blir på Lettvint cafe og Barr LØRDAG 21. mars kl. 1330. Det vil bli servert Lettvint’s berømte sørpotet-suppe med tilbehør. Dokumenter vil bli lastet opp på hjemmesidene i løpet av noen dager. Fint å få melding om fremmøte pga serveringen.

Hvis noen har lyst til å være frivillig på NM-alpint i Hafjell (23 til 26 mars) så ta kontakt med Thor-Inge, så formidler jeg til arrangøren. (se tidligere innlegg)

Fortsatt noen få klubbjakker tilgjengelig i str 50 og 52.

Legg inn en kommentar